გონებრივი იერიში
ცოდნა
|
ლექსიკური ერთეულების ცოდნა
|
რა იციან
|
სადღესასწაულო ლექსიკის
შევსება
|
|
|
||
უნარი და
გამოყენება
|
ლექსიკური ერთეულების გამოყენება მეტყველებაში და
წერის დროს
|
რას და
როგორ იყენებენ(სწორი გამოთქმა,
წერა, ფრაზებში სწორად
გამოყენება)
|
რა უნდა
გავაუმჯობესო
|
|
|
ჯგუფებზე
მუშაობის პროცესში
დაკვირვების რუბრიკა
კრიტერიუმები/ჯგუფები
|
ჯგუფი-აღდგომა საქართველოში
|
ჯგუფი-აღდგომა საფრანგეთში
|
ინფორმაციის მოპოვება,
საკითხთან შესაბამისობა (2 ქულა)
|
|
|
ჯგუფის წევრთა
ჩართულობა-თანამშრომლობა (2 ქულა)
|
|
|
ინფორმაციის ორგანიზება-დახარისხება- დამუშავება (2 ქულა)
|
|
|
მსჯელობა, დასკვნების გამოტანა
(2 ქულა)
|
|
|
აზრის წერილობით
გადმოცემა (2 ქულა)
|
|
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
მოსწავლე
კრიტერიუმი
|
|
|
|
|
|
|
|
პრეზენტაციის გარეგნული
მხარე(2ქულა)
|
|
|
|
|
|
|
|
თემის გასაგებად
და ამომწურავად წარმოდგენა(2ქულა)
|
|
|
|
|
|
|
|
გამართული, გაბმული
საუბარი(2ქულა)
|
|
|
|
|
|
|
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი(2ქულა)
|
|
|
|
|
|
|
|
დროის ლიმიტის
დაცვა(2ქულა)
|
|
|
|
|
|
|
|
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire